Home, let me come home, Home is wherever I'm with you. Home, yes, I'm home, Home is when I'm alone with you

Guttenmorgen. Vilken underbar lördagsafton jag hade igår! Vädret var underbart när jag anlände till Götlaborg. Solen gassade på på Tobias uterum och det var grillpremiär i huset. Nästan så vi stannade hemma, men nej, inte denna gången. Åt god pasta och pannacotta med sorbetglass på etc., tog en promenad till Bergakungen, köpte på oss gosaker och slog oss ned i de ytterst bekväma stolarna. Filmen, The Adjustment Bureau, var bra. Inte något mästerverk kanske, men den var bra. Kändes inte som något allternativ att återvända hem då jag var så trött så jag vet inte vad, så fick bli övernattning. Bra val även om det betydde att det var upp tidigt i morse. Var nära på att glömma ställa om klockan men halv 9 (som egentligen var halv 8) Begav jag mig sakta hemåt. 


För er som inte orkar läsa allt det där ska jag göra en resumé: Det var fint väder, god mat, härligt umgänge, bra underhållning och en go sömn. Idag är det söndag och den spenderas med en match och nu brunch a la Thielen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0