Jag älskar.

När solen lyser. Att ha nyklippt hår, fresht. Fredag, Lördag, ibland söndag. Dunntäcke. Att gå på toaletten efter en hel dag i skolan. Isglass. Att läsa igenom gamla dagböcker. När han kramar en lite för hårt, lite för länge, eller inte släpper taget överhuvudtaget. Generösa människor. Home med Edward Sharpe and the Magnetic Zeros. När man märker att man har mer pengar på kontot än man trodde. Nya kläder. Nyttig mat som är god. Att bada i regn. När man lyckas ta den där perfekta bilden. Att få skjuts hem från skolan. Snygga underkläder, som hör ihop. Grey's Anatomy. Mina vänner. När internet är racer snabbt. Gamla minnen. Att shoppa i min egna garderob. När moster kommer på besök. Att vara kär. När man känner sig tygnlös. Havet. När allt funkar. När man kollar på tv och det kommer reklam, man byter kanal och sen byter tillbaka precis när reklamen är slut. När man har ny mascara efter att ha använt en som varit slut i en månad. Julafton. Låtar som man får en speciell känsla av i magen. Jeans som sitter perfekt. Att ligga i grönt gräs. När man får saker gjort. Min familj och min släkt. Att prata ut. Spotify. Rutiga skjortor. Kill-ryggar/nackar. Att få massage. Kalas. Plattänger. Att spela Innebandy. När man äter massa choklad och inte orkar bry sig mer om det. Killar som har bra humor. Att skratta. Att ge bort saker. När man lyckas sova lagom länge. Mysiga tjejkvällar. Att dansa som aldrig förr. New York, och USA. När det känns som att en sång är gjord bara för en själv. Mumford & Sons. Twilight-böckerna. Att bara sova. När man kommer ner till matsalen och det för en gångs skull är god mat. Tatueringar. Att segla i solsken och lagom vind. Hallongrottor. Att bara va.

Kommentarer
Postat av: Calle Wallgren

Gillade verkligen detta inlägget riktigt mycket Julia! :D Riktigt charmigt och kreativt, kanske snor idén och gör nåt liknande på min blogg nångång! ;)

2011-03-21 @ 21:41:50
URL: http://callewallgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0