On my way back home

Nej men det är jag ju faktiskt inte. Är redan hemma i min säng. Dock något som hände on my way back home var att somna på bussen så missade min hållplats. Som tur var var det bara en hållplats så kom hem utan större besvär. 

Dagen har gått åt till webbdesign där jag har kluvna tankar om min hemsida. Ska den vara stillren eller ska den vara romantisk? Får lägga den på hyllan ett tag så jag får klara tankar. Efter detta var det Graf/Multimedia där vi redovisade (mitt tråkigaste resultat hittills) och började på nytt projekt där vi ska göra affisch, biljett, "programblad" m.m. till ett evenemang. Mitt blir Foo Fighters, som jag även skall på! Ska bli himla kul faktiskt (både projektet och att se dem. hehe). Efter skolan gick jag till körskolan och fick gjort tre test på datorn. Endast en halv kexchoklad fick mätta min mage så nu kurrar den rejält. Nu ska jag laga mat, äta, förhoppningvis sova och sedan träna! Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0