apple of my eye

Evelina frågade mig vilken låt som var min favoritlåt. Det kan nog vara världens näst svåraste fråga (priset tar vad skulle du ta om du var tvungen att välja: blind eller döv? för mig är det omöjligt då 99% av mina dagar består av musik, men att inte se? huh). Anyhow så började jag fundera lite. En klar favorit är Home, men det finns så många fler som får mig att rysa. Dessa sju är något speciellt för mig. Hoppas ni gillar dem! :)


Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – Home

Ellis Paul – The World Ain't Slowin' Down

Thin Lizzy – Whiskey In The Jar - Full Length Version

Bon Iver – Skinny Love

Coldplay – Lost?

City and Colour – Sleeping Sickness


Pinsamt, men bara för att den på något knepigt vis har blivit mine and my bf's.
Bruno Mars – Just The Way You Are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0