when I hung my head down, you didn't seem to care. Red headed girl I really missed you, I still miss you

Goddagens alla fina! Skolan gick fint idag, tackar som frågar. Börjar pirra lite i kroppen när jag tänker på att helgen börja så smått närma sig. Åh den kommer bli bra känner jag! (hint: mor och far åker till Oslo aka Jennie över helgen. Imorgon firar jag och 12 tjejer min 18 årsdag med tjohej här hemma hos mig, trerätters och grejer. Lördag är det match och sen ut på middag med Evelina, Sofie och Sandra. Trevligt!)

Förövrigt var jag i stan idag en stund efter skolan. Hade tänkt hitta mig en mega fin och festlig klänning tills imorgon, men icke. Det finns mest gröna byxor och färgglada magtröjor, låter fint, hehe. Inget för mig helt enkelt. Så istället åker jag på träning nu, och får hitta något i mina gamla garderob. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0