rainday

Hola! Regndropparna tävlar just nu vem som kan komma först ner till marken, jag ser inte riktigt vem som vinner..

Idag är det söndag vilket betyder plugg-dag, men inte bara. Vaknade vid 12 (kört halva natten, katsching!), åkte med pappa för att rösta för första gången i mitt 18-åriga liv! Det blev miljöpartiet (för er som är intresserade av anledningen: Deras första priotering är som min första priotering - miljön. Och sedan har de bra synpunkter på jobb, vård och kollektivtrafik. Jag är inte direkt något politikfreak men vara med och påverka när jag kan, det vill jag). Kom hem och då var faster Marie och kusin Ellinor här, jättekul att träffa Ellinor som just kommit hem från en månad i USA. Och när någon kommer så kommer ju självklart alla. Mina andra kusiner Jonas med sin familj och Albin var det  som knackade på. Därför har jag fått skjuta lite på plugget men ska nu sätta igång. Ikväll blir det hockey! Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0