man vet att det snöar när...

1. Man går in på facebook och 90 % av alla status uppdateringar handlar om att det snöar.
2. Man blir helt förtvivlad och tittar ut (och där är det vitt (av all snö alltså)).
3. Det är något vitt, fluffigt, mjukt som faller ner från himmlen. Och det är inte grädde. 



Jag är sjuk idag, alltså hemma. Kunde inte somna om när jag väl vaknat så kollade på Did you heard about the Morgans?. Jag hade tänkt ta en promenad upp till affären och köpa ingredienser till att göra mina morots muffins eller pannacottan som jag gjorde i fredag eftersom min kära moster kommer ikväll men får nog hoppa det då (tacksnön!!..).. Semlor istället kanske?



Jag vill även passa på att tack Calle för att han delade med sig av sina åsikter i detta inlägg. Gör det ni med! Då får ni länkning och allt. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0